Log in

Venner

Your venue planner

Venner este prima aplicație de gestiune a saloanelor și organizatorilor de evenimente, care îmbină know-how-ul dobândit în peste 20 de ani de organizări de evenimente, oferind soluții optimizate de organizare a evenimentelor, indiferent de tipul acestora (private, corporate, concerte).
Vezi venner app
  • 30-zile banii inapoi daca nu sunteti multumiti

  • Fara contract doar cu subscriptie lunara

Venner

Venner este prima aplicație de gestiune a saloanelor și organizatorilor de evenimente.


Calendar

Adaugă noi rezervări, transformă-le în confirmări și nu lăsa să îți scape niciun client. Urmărește ușor și rapid situația calendarului. Identifică un client, sau un tipar de client, prin aplicarea de filtre (saloane, perioade, confirmări, rezervări, contracte, facturi).

Clienti

Caută clienți existenți, adaugă alții noi și oferă-le acces în contul de client, pentru a implementa o automatizare în centralizarea detaliilor de la fiecare eveniment.

Fisa evenimentului

Poți completa fișa evenimentului direct din aplicație, de față cu clientul, sau o poate completa el, din comfortul fotoliului de acasă. După completare, îți alegi utilitatea acesteia, iar ea va fi generată în funcție de nevoile pe care le ai: comenzi furnizori, staff, estimări cashflow etc.

Facturi / Contracte

Bineînțeles, din doar câteva click-uri, vei avea toate documentele generate, inclusiv contractul, fără a mai pierde timp prețios, pe care angajații tăi îl pot folosi în mod constructiv, pentru a găsi noi clienți!

Cont

Configurează-ți propriile locații de evenimente, serviciile oferite, staff-ul propriu, sau lista furnizorilor. De acum înainte, toate vor fi în același loc, ușor de gestionat, dar și de prezentat viitorilor clienți, iar tu vei putea să îți organizezi toate evenimentele mult mai simplu.

INOVATIE & ATITUDINE

Tehnologii inovatoare

Tehnologiile inovatoare ofera oportunitati exceptionale de extindere a afacerii, dar si posibilitatea de a evolua continuu. Fiecare angajat dispune de instrumente moderne necesare pentru gestionarea eficienta a fiecarui eveniment organizat, indiferent de modul de lucru al locatiei dumneavoastra.



SOFTWARE REVOLUTIONAR

Simplu si eficient

Va oferim o solutie de CRM ce va schimba complet modul de lucru al angajatilor pe care ii aveti. Totul este sintetizat intr-un software revolutionar, unde toate date le raman in siguranta, fiind securizate in cloud.

  • imbunatatiti atat experienta clientilor, cat si a angajatilor

  • crestere productivitate si eficienta operationala

  • generare mai multe venituri

In doar

Trei pasi simpli

Pasul I

Acceseaza venner.ro 

Create a clear business brief that identifies your unique business needs and goals.


Pasul II

Creaza un cont

Vetted experts that are a perfect fit for what you actually need Marketing experts in your niche.


Pasul III

Organizeaza totul din acelasi loc

Create a clear business brief that identifies your unique business needs and goals.

AU AVUT INCREDERE IN NOI

Testimoniale

Ce spun cei ce ne-au folosit aplicatia

Venner m-a ajutat enorm de mult în planificarea fiecărui pas din organizarea evenimentelor. Este incredibil cum totul este în același loc și extrem de ușor de folosit. Unde ați fost până acum?

Ioana Miroiu

Wedding Planner @ Grădina Floreasca

O aplicație extrem de utilă, foarte ușor de folosit, care îți ușurează întreg procesul organizatoric. Mi-a plăcut și că echipa de suport a fost deschisă în a personaliza anumite funcționalități.

Andra Mateescu

Event Planner @ Corbeanca Garden

Feedback-ul colegilor mei, care se ocupă de organizarea tuturor evenimentelor, îmi confirmă faptul că o astfel de aplicație era necesară pentru a organiza mult mai bine întregul business.

Dan Popa

CEO Domeniul Greaca

Venner

De ce sa ne alegi?

Venner este prima aplicație de gestiune a saloanelor și organizatorilor de evenimente,

Castiga timp

We provide monthly audit reports that identify the gaps that need to be overcome, and the opportunities that should be seized.

Centralizeaza tot

We provide monthly audit reports that identify the gaps that need to be overcome, and the opportunities that should be seized.

Securizeaza datele

We provide monthly audit reports that identify the gaps that need to be overcome, and the opportunities that should be seized.

PRETURI

Venue Planner

GRATUIT

€9.99/ luna

  • Support

  • Free Updates

  • Custom Domain

  • Unlimited Storage

  • 12 Add-Ons

Incepe
BASIC

€59/ luna

  • Support

  • Free Updates

  • Custom Domain

  • Ultimate Storage

  • 12 Add-Ons

Incepe
PREMIUM

€109/ luna

  • Support

  • Free Updates

  • Custom Domain

  • Unlimited Storage

  • 12 Add-Ons

Incepe

Totul este în același loc și extrem de ușor de folosit.

Incepe acum
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Log in